SNSD
Girl's Generation -
je juhokórejská dievčensko-tanečno-spevácka skupina, ktorá bola založená v roku 2007 spoločnosťou SM Entertainment.
V súčastnosti ju tvrí 9 členiek :
Taeyeon , Jessica , Sunny , Tiffany , Hyoyeon , Yuri , Sooyoung , Yoona a SeoHyun.
Počas existencie skupiny nebola dosiaľ žiadna z členiek nahradená alebo vylúčená.
Ich prezývky sú napr. SNSD, SoShi, GG alebo Sonyeo Shidae.
--- Sonyeo Shidae --- znamená v preklade z kórejčiny generácia dievčat ( Girl's Generation )
Žánre : K-pop , pop , Dance-pop , Teen-pop , Bubblegum-pop, Elektropop a R'n B.
Nahrávacie štúdiá : SM Entertainment ( Kórea)
Nayutawave ( Japonsko )
Interscope ( USA )
Polydor ( Francúzsko )
DEBUT : roky 2007 - 2008
V júli 2007 mali SNSD svoje prvé neficiálne vystúpenie na Mnet School of Rock kde predviedli svoj prvý singel Into The New World.
Vtom Istom roku bol natočený aj dokumentárny film o dievčatách s názvom - Mnet Girl's Generation Goes To School , ktorý zachytával členky ako sa presťahovali do spoločného bytu a ako organizovali svoje prvé oficiálne vystúpenie.
Po songu Into the new World boli prepustené dalšie 2 skladby a to The Beginning a Perfect For You.
Ich oficiálny fanclub sa volá SNE.
Oficiálny debut skupiny bol zaznamenaný 5. augusta 2007, keď sa predviedli na SBS Inkigayo nesôr na MBC Music Core a na KBS Music Bank. Into The New World sa dostal na prvú priečku hitparády M! Countdown.
Skupina vydala svoj prvý album neskôr v jeseni 2007.Mal názov Girl's Generaton a okrem skladieb Into the new World The Beginning a Perfect for You sa na ňom nachádzalo aj ďalších 9 skladieb.Ďalšia pieseň z tohto albumu - Kissing You - sa vyšplhala na prvé priečky KBS Bank Graf February.
Tretí singel - Baby Baby - bol prepustený na propagovanie albumu v marci 2008.
Členky skupiny : Jessica , Tiffany a Sophyun spolupracovali na minialbume Roommate , na ktorom sa nachádzali aj ich songy ako Oppa Nappa a Mabinogi. Práve Mabinogi bola pešnička ako ústredná melódia pre Nexon Hry Mabinogi s Tiffany v Music Video.
Miestna reality show Factory Girl zaznamenala, že členky skupiny pracujú ako stážistky módneho časopisu Elle Girl. Neskôr v roku 2008 sa skupina podieľala na SMTown Live 2008 spolu s ďalšími SM umelcami.
Rok 2009 - Gee a Genie
26. Decembra 2008 boli vyvesené plagátu zobrazujúce SNSD dievčatá na korčuliach na roôznych miestach v Seoule. SM Entertainment zablokovala mibilné čisla členiek z dôvodu bezpečnosti. Avšak , 29.Decembra skupina uviedla, že sa jedná o Teaser plagáty, a že by skupina mala čoskoro vydať ich prvý EP . Gee v Januári 2009.
Gee oficial music video bolo vydané v januári 2009 a pieseň sa dá sa povedať rýchlisťou blesku stala č.1 v hitparádach. Oficiálny klip mal behom 1 dňa cez 1 milón názorov.
Gee sa stal fenomenálnym hitom a pokoryl nekoľko rekordov po sebe. 9x po sebe bol č.1.
Pokrátkej prestávke SM Entertainment oznámila, že skupina sa vrátila s novou piesňou a to -Tell me Your Wish - Genie. a KOto už býva , aj táto skladba sa stala megahitom. Hoci jej vydanie bolo trochu oneskorené než sa plánovalo, hudobné Webi ako Melone,Dosirak , Mnet a Bugs ju okamžite označili ako č.1
GEE
GENIE
Rok 2010 : Oh! , Run Devil Run, Hoot a Debut v Japonsku.
Neskôr v januári SM Entertainment potvrdila, že SNSD vydajú, v poradí už svoj 2. album a to album - Oh!
Tu je teaser -
Rovnomenná skladba Oh! získala 5x prvé miesto na KBS Music Bank a 3x prvé miesto na SBS Inkigayo. Music video k singli Oh! bolo istý čas ( do konca roka 2010 ) najsledovanejším videom na Youtube.com v Kórej. Svoje prvenstvo si užilo aj v Hong-Kongu na Taiwane či v Japonsku.
Dňa 11. marca 2010 sa rozbehla kampaň s názvom " BLACK SoShi ", ktorá zobrazovala dievčatá v temnom podaní. Bola to reklama pre Song - Run Devil Run, ktorého oficiálne video bolo prepustené 17.marca 2010.
Teaser
V polovici júna skupina podpísala zmluvu s japonskou nahrávacou spoločnosťou Nayutawave, u ktorej nahrali svoj prvý japonský album. Girl's Generation The First Japanese Album. V prvom týždni predaja tohto albumu sa predalo cca. 23.000 kópií.
Obal albumu :
Vtom čase sa začala predávať aj prvá fotokniha. Volala sa So Nyuh.
Obal Knihy :
Skupina sa v čase aktivít Japonsku aj na SM Town Live 2010. Konalo sa to 21.augusta v Seoule na Jamsil Olympic Stadium. Počas tohto " Live " Tour navštívili aj Šanghaj, Los Angeles , Paríž aj Tokio.
21.augusta SNSD usporiadali prvý koncert na Tokio Ariake Colloseum s kapacitou 10.000 ľudí. Avšak, z dôvodu vysokého záujmu fanúšikov skupina oznámila, že koncert sa bude konať 3x vten istý deň. Po trojfázovom koncerte sa zistilo, že ho spolu navštívilo cca. 22.000 fanúšikov.
Na tomto koncerte predstavili aj japonskú verziu songu - Genie -. Táto verzia sa dostala na 5.miesto na Oricon Japan . Neskôr sa vyšplhala na 2. a o pár týždňov spadla na 4.misto. No na Japanese iTunes boli No.1!
Teaser k Genie Japanese version.
Veľký ohlas mala aj japonská verzia megahitu - Gee!
Teaser k japanese Gee.
SNSD sa objavili s minialbumom Hoot. Samozrejme mali obrovský úspech a hlavne rovnomenná skladba albumu. Dostala sa na popredné priečky japonských aj kórejských hitparád. za deň sa predalo 21.000 kópií albumu.Vydaný bol 22.decembra 2010.
( V Japonsku sa vytvoril special album Hoot. Bol obmezdený a nachádzalo sa naňom cca.8 pesničiek od SNSD. Samozrejme v japonskej verzii)
Teaser k Hoot.
9.decembra 2010 sa dievčatá zúčastnili na udeľovaní Golden Disk Awards kde získali 2 ocenenia : Disk Daesang a Digital Daesang.
Tu sú foto :
15.decembra sa zúčastnili na Melone Music Awards Kde získlali ocenenia ako :
Dressed Singer award a Trend Somg award. Za videoklip k piesni Hool získali aj cenu roka 2010 na Singer Awards 2010.
Ich leaderka Taeyeon sa vďaka tomu dostala na 44.miesto na 50 Koran Power Leaders.
Rok 2011 - Mr. Taxi a The Boys
Na začiatku roka 2011 pripravovala skupina song Visual Dreams. Hudobné video bolo prepustené 17.januára 2011.
Po úspechu v druhej polovici januára dievčatá oznámili, že sa vracajú na japonský trh z japonskou verziou hitu - Run Devil Run.
20. januára na Soul Music Awards získali ocenenia - Artist of the year
Bonsang award
Popular award
Hallyu award
Zaradili sa medzi 4 umelcov , ktorí získali 2x po sebe idúce ocenenia - Artist of the year.
Stali sa aj jedinou skupinou v Histórii , keď vihrali 2x poseb ocenenia Melone Music Awards a Soul Music Awards.
8.marca 2011 boli vydané dohady o tom, že SNSD pripravujú svoje prvé turné po Japonsku. Malo sa začať v Osake 31. mája a niešť názov The Japan First Arena Tour . Uskutočniť sa malo celkovo 14 koncertov v 6 mestách po dobu 1 a pol mesiaca. Polovica výťažkov z koncertov mala poputovať na Japonský červený kríž pre obete zemetrasenia a tsunami (2011)
Na MTV Video Music Aid Japan bolo GG nominované na 3 ocenenia - Best video of the year
Best group video
Best karaokee Song
Názov akcie bol premenovaný na Video Music Award Japan. kde predviedli 2 čísla spolu s Tokio Hotel, Lady Gaga a AKB48. Získali dve ocenenia z troch a to - Best Group Video
Best Karaokee Song
za japonskú verziu - Genie.
1.júna vydali svoj prvý japonský album s názvom Girl's Generation ( the first japanese album ),
ktorý obsahoval 12 piesní vrátane Gee, Genie,Mr.Taxi, Run Devil Run a Hoot všetky v japonskej verzii.
S ich rastúcou popularitou sa dostali na 5 miesto najpredávanejších albumov za rok 2011 v Japonsku podľa Orocon-u.
O niečo neskôr oznámili svoje 2. turné po Ázii. Koncerty sa konali v Seoule , Taipei , na Taiwane a v Singapure.
Podľa Sisu press boli v roku 2011 označené ako najvplyvnejší zabávač roka.
26. septembra 2011 bol vydaný teaser k songu - The Boys , rovnomennej skladby z ich v poradí 3. Korean albumu. Ten bol vydaný 19.októbra 2011. Podpísali zmluvu s Universal Music Group v rámci Interrscope records. V´daka tomu bola skladba The Boys prepustená aj okrem Kórejčiny v angličtine. Počas niekoľkých minút po vydaní skladby - The Boys dosiahla " ALL-KILL" takmer na všetkých hudobných rebríčkoch v Kórei.
Skupina pokračovala tým, že vihrala " Triple Crown " na SBS Inkigayo a ďalších 12 hudobních programov.
Číslo 227 994 predaných kópií za 12 dní albumu The Boys zabezpečilo 3. miesto najpredávanejších albumov za rok 2011 a 1. miesto najpredávanejších albumov v októbri 2011 v Južnej Kórei.
11.novembra 2011 vydali prvú japonskú fotoknihu s názvom "Holiday", ktorá sa stala No.1 v kategórii fotografická kolekcia. V prvom týždni predaja sa predalo 17 000 kópií.
SNSD sa na konci toho istého roku piodieľala aj na výrobe " 2011 Winter SMTown - The warmest gift. Tento album obsahoval piesne s tématikou Vianoc v podaní všetkích SM umelcov. Dievčatá preň naspievali song " DIAMOND" , ktorý bol oficiálne prepustený 13.decembra 2011.
Do konca decembra 2011 bolo z albumu The Boys predaných 385 348 kópií a to znamenalo, že sa album stal najpredávanejším albumom roku 2011 v Južnej Kórei.
Rok 2012 : Pod - Jednotky a Time Machine
V roku 2012 sa zúčastnili podujatí, ako :
Golden Disk Awards in Osaka 2012
ceny : Digital Bonsang a Digital Daesang )
Soul Music Awards 2012
ceny : Bonsang award a Popularity award )
Dňa 24.februára sa zistilo, že SNSD pripravujú nový singel Time Machine a s oficiálnym videom k songu odštartovali na 14. mieste na Billboaerd Hot 100 v Japonsku.
19. apríla bolo oznámené , že SNSD vytvorilo podjednotku zloženú s Taeyeon , Tiffany a Seohyun . Ich prvý minialbum bol prepustený 2.mája 2012.
Reklamy
Počas svojej kariéry bola skupina tvárou rôznych značiek, ako napr. Elite uniform, LG, Samsung, Nexon Bibble Fighter. Od roku 2008 sú exkluzíven tváre značky Goobne Chicken, pre ktorú nakrútili reklamy, zvučky či nafotili kalendáre. Goobne Chicken má veľký význam v kuracom priemysle a aj to prispelo k popularite skupiny. V polovici roku 2009 boli tvárami viac ako 10 značiek a tak ich označili za najvyhľadávanejšie propagačné modelky v Kórei.
Niektoré členky majú aj vlastné sólové zmluvy so značkami .
Seohyun : CLEAN & CLEAR , The Face Shop
Taeyeon : A-Solution,
Yuri : Mamonde
Yoona : Inisfree, S-oil.
V roku 2010 pokračovali kampaňami pre Nintendo DSi alebo Domino's Pizza.
Na začiatku októbra 2011 boli vytvorené šetriče obrazovky a tapetu na plochu s ich tvárami.
Na začiatku roka 2011 Intel Asia zverejnila informáciu,že skupina sa stala oficálnymi tvárami spoločnosti.
Medzitým Yuri, Jessica ,Sunny, Dooyoung,Hyoyeon a Tiffany boli modelmi pre značku Christians Door.
Ostatné členky sa podieľali na reklame pre kozmetiku Woongjin Coway.
V marci 2011 robili reklamu pre značku energetických nápojov Vita500 v rámci 10.výročia firmy.
Skupina v japonsku podporila projekt značky E-ma Nodoame - The Throat Lozenge.
Pre Lipton čaj odsúhlasili, že opčas reklamy budú hrať v pozadí zvučky -Let It Rain a Mr.Taxi.
V júli 2011 spolu s labelmates TVXQ so spoločnosťou 7-eleven v Japonsku podporili japonské výrobky tejto značky japonskou verziou songu HOOT.
19.augusta 2011 sa SNSD stali veľvyslankyňami spoločnosti Visit Korea Year.
11.októbra sa Seohyun stala veľvyslankyňou UNICEF-u a v ten istý mesiac sa skupina stala tvárou značky J.ESTINA.
Spoločnosť LG Electronics Korea dňa 16.januára 2012 oznámila, že skupina bude tvárou ich novej značky TV Cinema 3D.
Následne nato sa stali aj tvárami značiek ,ako Lotte Department, Korea Yakult a aj zástupkyňami mesta Gangnam v Soule.
LG reklamy : LG Chocolate Love a Cooky + teasery.
COOKY
Chocolate Love
PAPARAZZI
Tento album skladajúci sa z tejto jedinej piesne,ktorá obsahuje celkovo 5 oficálnych videí bol prepustený 27.júna.
Komentáre
Prehľad komentárov
Poids est comment dur votre sang pousse contre les parois de vos arteres lorsque votre coeur essence pompe le sang. Arteres sont les tubes qui transportent perseverent b gerer offre sang loin de votre coeur. Chaque set votre determination bat, il pompe le sang par de vos arteres a la prendre facilement de votre corps.
https://www.cialispascherfr24.com/cialis-lilly-pas-cher/
High-priced Blood Intimidate associated with older people
(AGeobiaIdonnob, 13. 10. 2018 19:21)